Uitslag verkiezingen waterschappen

26 maart 2019

Afgelopen maandag maakte de Kiesraad de uitslagen bekend van de verkiezingen voor de Provinciale Staten en Waterschappen van 20 maart 2019. De komende vier jaar mogen maarliefst vier Statenleden en elf waterschapsbestuurders aan de slag namens de PvdA voor een nog mooier Zuid-Holland. We willen je hierbij enorm bedanken voor je stem en nodigen je uit om de komende vier jaar ons te helpen in deze strijd!

In Hoogheemraadschap Delfland gaan namens de PvdA Leon Hombergen, Elsbeth van Hijlckama-Vlieg en Lobke Zandstra voor u aan de slag. In het Hoogheemraadschap Schieland en de Krimpenerwaard kunt u de komende vier jaar bouwen op onze Wim van Heemst, Arjen Hazelebach en Anneke Heinecke. In Waterschap Hollandse Delta staan onze toppers Cok Sas en Hennie Wiersma-Den Dulk klaar voor al uw suggesties. Tot slot gaan Jeroen Haan, Thea Fierens en Dorette Corbey ons topteam in Hoogheemraadschap Rijnland vormen.

De kandidaten worden binnenkort geïnstalleerd in het algemeen bestuur van het hoogheemraadschap/waterschap. Via onze sociale media-accounts wordt u op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

Voor de proces-verbalen klikt u hier:

Waar ben je naar op zoek?