Praat mee over de politieke koers van PvdA Zuid-Holland

Door Anne Koning op 14 maart 2018

De fractie van PvdA Zuid-Holland organiseert al jaren bijeenkomsten op vrijdagmiddag waarbij we in gesprek gaan met partijgenoten over uiteenlopende onderwerpen die van belang zijn voor de provinciale politiek. 2018 is het laatste volledige jaar dat de huidige fractie aan de slag kan in Zuid-Holland om onze plannen te verwezenlijken. Vertel ons wat je bij de thema’s het belangrijkste vindt en waarom.

Vrijdag 6 april

Doel bijeenkomst:     Inspiratiebijeenkomst over Energie en Groen

Tijd:                             14.45 – 18.00 uur

Locatie:                       Provinciehuis, Zuid-Hollandplein 1, Den Haag

Dagvoorzitters:          Anne Koning en Willem Minderhout

Vrijdag 20 april

Doel bijeenkomst:     Inspiratiebijeenkomst over Kleine Kernen

Tijd:                             14.45 – 18.00 uur

Locatie:                       Provinciehuis, Zuid-Hollandplein 1, Den Haag

Dagvoorzitter:           Ron Hillebrand

Aanmelden voor deze bijeenkomsten kan via [email protected]

Zegt het voort: Ken je partijgenoten die voor een of beide bijeenkomsten belangstelling hebben, geef dit bericht dan aan hen door!

Anne Koning

‘Ik stroop graag mijn mouwen op’  Aan de kant staan is niets voor Anne Koning. Liever stroopt zij haar mouwen op. Om vorm te geven aan de samenleving van de toekomst. Als lijsttrekker bij de Provinciale Statenverkiezingen en als gedeputeerde wonen, ruimtelijke ordening, recreatie en sport is zij flink bezig. Haar grootste ambitie? “Bouwen voor iedereen.”     Oog voor mensen met pech  “Ik sta voor

Meer over Anne Koning