Door op 17 februari 2016

Talentenklas Rotterdam

Talentenklas

Van maart tot en met juni organiseert de PvdA Rotterdam een talentenklas. Het programma zal bestaan uit vier bijeenkomsten, welke worden gehouden op een zaterdag: 12 maart, 9 april, 14 mei en 4 juni. Tijdens deze bijeenkomsten zul je worden meegenomen in de beginselen van de sociaaldemocratie en hoe je deze in praktijk kunt brengen. Zo zal Pieter Paul Slikker, campagnemanager van de PvdA, een sessie verzorgen over campagnes. We verwachten daarnaast een actieve bijdrage van de deelnemers. Zo zul je rondom deze sessies werken aan een groepsopdracht.

Naar wie zijn we op zoek?

Wij zijn op zoek naar talentvolle mensen met gevoel voor de sociaaldemocratie. We streven naar een diverse groep deelnemers. Lidmaatschap van de PvdA is geen vereiste. Er is plaats voor 20-25 gemotiveerde deelnemers.

Aanmelding

Heb jij interesse om deel te nemen? Meld je dan nu aan! Dit kun je doen door uiterlijk 1 maart een e-mail met je motivatie (maximaal 1 A4) te sturen naar [email protected].

Vragen?

Lijkt het je leuk om deel te nemen, maar heb je nog wel vragen? Neem dan contact op met Robert Steenbergen. Dit kan per e-mail op bovenstaand adres of telefonisch (0648368645).

Waar ben je naar op zoek?