24 februari 2015

Frans Timmermans in Leiden op 6 maart

De Studievereniging voor Politicologen in Leiden en de Bestuurskundige Interfacultaire vereniging Leiden mogen op vrijdag 6 maart Frans Timmermans ontvangen op de Faculteit der Sociale Wetenschappen van de Universiteit Leiden. Meneer Timmermans is de eerste vicevoorzitter van de Europese Commissie en eurocommissaris in de Commissie-Juncker waarbinnen meneer Timmermans is belast met ‘betere regulering’ en duurzaamheid. Het onderwerp waarover meneer Timmermans gaat praten is afhankelijk van uw vragen. Aan de hand van deze vragen zal er een interactief gesprek ontstaan tussen meneer Timmermans en de aanwezigen.

Op last van onder andere de brandweer zijn er niet meer plaatsen beschikbaar dan het aantal stoelen in de zaal. Daarom vragen wij iedereen zich in te schrijven voor deze lezing. Na de inschrijving zal u een mail ter bevestiging ontvangen. Wij verzoeken u deze mail uitgeprint mee te nemen naar de lezing, dit is namelijk tevens uw toegangsbewijs. De inschrijving zal op dinsdag 24 februari om 12:00 uur open gaan op www.spilplaats.nl.

De lezing zal 6 maart om 11:00 uur starten. Deze zal in zaal SC01 op de Faculteit der Sociale Wetenschappen, Wassenaarseweg 52 2333 AK Leiden plaatsvinden. Het verzoek is om een kwartier eerder aanwezig te zijn.