Fractie HHS Delfland aan de slag!

Door Lobke Zandstra op 29 maart 2019

Beste partijgenoten,

Vanmiddag zijn wij geïnstalleerd als lid van de Verenigde Vergadering van het Hoogheemraadschap van Delfland. Zonder jullie steun en stem had dat niet gekund. Wij kijken terug op een geslaagde campagne waar we met velen van jullie optrokken bij werkbezoeken, ledenvergaderingen en campagne-activiteiten. Wij willen jullie hier hartelijk voor bedanken.

Wij starten nu met z’n drieën, maar zullen onze fractie de komende maanden uitbreiden met commissieleden. Hiervoor wachten we het onderhandelingsproces af en zoeken we naar de manier waarop we zo’n sterk mogelijke fractie kunnen gaan vormen

Dit waren de derde verkiezingen waarin we als PvdA meededen aan de waterschapsverkiezingen. Elke periode leren we bij en trekken we intensiever op met partijgenoten.

De komende vier jaar willen we graag met jullie blijven samenwerken. Hiervoor starten we een “waterschapsgroep” voor iedereen die betrokken wil worden bij onze activiteiten. We houden je dan actief op de hoogte van de actualiteit, de onderwerpen op de agenda en nodigen je uit voor onze werkbezoeken. Van jou hopen we dan signalen te krijgen over wat er op watergebied speelt in jouw omgeving. Wil je lid worden van deze groep? Stuur dan een mailtje naar [email protected].

Heb je suggesties of vragen? Neem vooral contact met ons op!

Met vriendelijke groet,

Leon Hombergen
Elsbeth van Hijlckema Vlieg
Lobke Zandstra

Ik ben bestuurslid van HHS Delfland namens de Partij van de Arbeid, omdat de PvdA staat voor solidariteit en duurzaamheid. In Nederland leven we met het water. We kunnen niet zonder water en moeten ons tegelijkertijd tegen het water beschermen. Graag wil ik me inzetten voor een goede klimaatadaptatie zodat we droge voeten houden, schoon

Meer over Lobke Zandstra

Waar ben je naar op zoek?