10 april 2017

De PvdA vooruit: Een bruisende dag in Rotterdam

Op 1 april debatteerde een groot aantal partijgenoten in Rotterdam over de uitkomsten van de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. Paul Tang, fractievoorzitter van de PvdA in het Europees Parlement, trapte de discussie af. Hij stelde onder andere dat over sommige waarden niet valt te onderhandelen. Vervolgens werd in drie werkgroepen in twee rondes open en betrokken gesproken over de meest pregnante vragen die de teleurstellende uitslag van de verkiezingen oproept.  Lees hier het verslag van de werkgroepen.

Na afloop deed een aantal deelnemers mee aan de straatactie ‘PvdA in actie’. Meer dan 20 partijgenoten doken de Rotterdamse West-Kruiskade op en spraken met bewoners en ondernemers over politiek en over hoe de PvdA verder vooruit moet. Ook sloot een aantal partijgenoten aan bij de PvdA bijeenkomst ‘Kies voor de Toekomst’ ’s middags in De Unie.

Het volgende PvdA Zuid-Holland debat is 10 juni. Meer informatie over de locatie en thema’s volgt spoedig.