Campagneaftrap PvdA Zuid-Holland

26 januari 2018

In onze hele provincie vinden over twee maanden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Daarom organiseert de PvdA Zuid-Holland een spetterende campagneaftrap voor al haar afdelingen op vrijdagavond 2 februari in Den Haag!

Jullie zijn daar allemaal voor uitgenodigd. Van lijsttrekkers, tot kandidaat-raadsleden tot leden die houden van een gezellige en inspirerende avond. De avond is voor alle afdelingen in Zuid-Holland. Zo maken we met elkaar een vliegende start richting de verkiezingscampagne in maart.

Wat gaan we doen op vrijdagavond 2 februari? We bieden alle afdelingen een mooie avond met inspirerende speeches en muziek, maar ook een nuttige en informatieve avond. Zo geven meerdere lijsttrekkers een korte pitch over hun afdelingen en campagneplannen. Er zijn inspirerende sprekers zoals Kirsten van den Hul en Sjoerd van der Maaden en leuke workshops voor raadsleden, lijsttrekkers en andere leden. Een fotograaf is aanwezig voor het maken van professionele foto’s. De avond wordt muzikaal begeleid door een jazzband.

Dat alles van 19.30u. tot 22.30u in Perscentrum Nieuwspoort in Den Haag! De presentatie is in handen van voormalig Kamerlid Marit Maij.

Door samen te werken en van elkaar te leren kunnen kunnen we er op 21 maart voor zorgen dat de raden rood kleuren en we onze sociaal-democratische opdracht “zeker zijn van onze toekomst” bereiken.

We hopen jullie te zien bij de aftrap! Meld je aan via deze pagina en kijk ook op ons Facebook-event.

Programma:

19:30 Inloop
20:00 Kick off! Introductie door host Marit Maij – voormalig Tweede Kamerlid
Pitch van Martijn Balster – lijsttrekker PvdA Den Haag
20:15 Muzikaal intermezzo
Pitch van Co Engberts – nr 2 op de lijst voor PvdA Rotterdam
20:30 Kirsten van der Hul – Tweede Kamerlid: “Practise what you preach…”, het belang van diversiteit in de gemeenteraden/hoe blijf je als politicus authentiek
Pitch van Margot Kraneveldt – lijsttrekker PvdA Zoetermeer
21:00 Muzikaal intermezzo
21:15 Sjoerd van der Maaden – sociaal ondernemer: “maatschappelijk en economisch duurzaam ondernemen”
21:30 Intermezzo met campagnefilmpjes
Mats Bergman – campagnecoördinator PvdA Zuid-Holland
21:45 Pitches van lijsttrekkers en interview door Marit Maij
22:00 Muzikale afsluiting van de avond

Locatie:

Perscentrum Nieuwspoort
Lange Poten 10
2511 CL Den Haag

Foto’s en sfeerverslag

Zijn te vinden op deze pagina.

Oorspronkelijk bericht gepost op 16 januari. Programma toegevoegd op 26 januari. Link naar foto’s toegevoegd op 23 februari.