Bijeenkomst wonen

Door Rosalie Bedijn op 9 oktober 2019

Zeker zijn van een betaalbare woning in Zuid-Holland. Hoe kunnen we daar als provincie samen met jullie voor zorgen? We nodigen je graag uit op woensdag 30 oktober van 19:00-21:00 uur hierover met Gedeputeerde wonen Anne Koning, de fractie en elkaar in gesprek te gaan.

Welke trends zien we in de provincie Zuid-Holland? Wat houdt de Pas-uitspraak van de RvS in en wat zijn de gevolgen daarvan? Hoe zorgen we ervoor dat er voldoende woningen wordt gebouwd? Die vragen zullen onder andere centraal staan. Tijdens de avond zal wethouder Sjoerd Kuiper van Maassluis zijn ervaringen delen over Wonen in zijn gemeente. Er is natuurlijk ook genoeg ruimte om goede voorbeelden en ervaringen met elkaar uit te wisselen. We sluiten af met een netwerkborrel (en hopelijk ook boordevol inspiratie).

Reserveer dus vast woensdagavond 30 oktober in je agenda, van 19:00 – 22:00 uur.

De bijeenkomst wordt gehouden op het provinciehuis in Den Haag.

Opgeven kan via een mail naar [email protected] met in het onderwerp ‘Aanmelding bijeenkomst Wonen 30 oktober’.

Nadere informatie volgt.

Graag tot 30 oktober!

Rosalie Bedijn

‘Ik wil jongeren een stem geven’  Het provinciale politieke bedrijf is nog te veel het domein van grijze mannen. Jongeren zijn er maar weinig te vinden. Terwijl beslissingen die genomen worden vaak over hún levens gaan. Dat moet veranderen, vindt Rosalie Bedijn. Als jong PvdA-statenlid geeft zij het goede voorbeeld.    Minder zekerheid  “‘Als je