Ben jij de nieuwe Ploumen, Asscher, Arib of Timmermans?

2 juni 2020

Ben jij de nieuwe Ploumen, Asscher, Arib of Timmermans? Meld je dan nu aan voor onze masterclass.

Ben jij benieuwd naar de Partij van de Arbeid en wil je meer weten over de PvdA? En wil je het verschil maken voor mensen in dit land? Wil je in gesprek met volksvertegenwoordigers en bestuurders? Dan is deze masterclass iets voor jou! Voor mensen van 18 t/m 32 jaar is er de masterclass. Deelname staat open voor leden èn niet-leden van de PvdA Zuid-Holland.

De masterclass is een programma voor jonge mensen. Gedurende een aantal sessies delen prominente politici hun kennis en ervaringen met jou. Tegelijkertijd werk je als groep aan een concrete opdracht.

De masterclass bestaat uit zes bijeenkomsten in de periode juni tot en met oktober 2020. De bijeenkomsten zullen meestal op zaterdagen plaatsvinden. Wij zijn heel trots dat onder andere Tweede Kamerlid Kirsten van den Hul, gedeputeerde Anne Koning, hoogheemraad Thea Fierens en andere partijprominenten hun ervaring met jullie willen delen.

Ben je tussen de 18 en 32 jaar en wil je meedoen?

Stuur dan je cv en een motivatiebrief of een filmpje van maximaal twee minuten. Je aanmelding kun je voor 10 juni sturen naar [email protected].

Uit de aanmeldingen nodigen we een aantal mensen uit voor een gesprek met de selectiecommissie. Er is plek voor 10 mensen. De gesprekken vinden plaats in de week van 15-20 juni.

Voor vragen kan je mailen naar [email protected] of [email protected].

Bestuur PvdA Zuid-Holland

Waar ben je naar op zoek?